Експертна грошова оцінка
Експертна грошова оцінка земельних ділянок – результат визначення вартості земельної ділянки та пов'язаних з нею прав оцінювачем (експертом з питань оцінки земельної ділянки) із застосуванням сукупності підходів, методів та оціночних процедур, що забезпечують збір та аналіз даних, проведення розрахунків і оформлення результатів у вигляді звіту.
Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об’єкта оцінки. Ми виконуємо експертну грошову оцінку нерухомого майна, в тому числі земельних ділянок та нежитлового фонду.
Експертна грошова оцінка проводиться:
- для цілей оподаткування (для нотаріусу при продажі);
- при передачі майна під заставу (кредитування) для банку;
- для суду, зокрема при розділі майна;
- для переоформлення права власності при спадкуванні чи даруванні;
- у разі відчуження та страхування земельних ділянок, що належать до державної або комунальної власності;
- для визначення інвестиційного вкладу в реалізацію інвестиційного проекту на земельні поліпшення;
- для визначення вартості земельних ділянок, що належать до державної або комунальної власності, у разі якщо вони вносяться до статутного фонду господарського товариства;
- для визначення вартості земельних ділянок при реорганізації, банкрутстві або ліквідації господарського товариства (підприємства) з державною часткою чи часткою комунального майна, яке є власником земельної ділянки;
- для виділення або визначення частки держави чи територіальної громади у складі земельних ділянок, що перебувають у спільній власності;
- для відображення вартості земельних ділянок та права користування земельними ділянками у бухгалтерському обліку відповідно до законодавства України.
Для оцінки нерухомого майна Вам потрібно буде надати наступні документи (можна на електронну адресу):
- копії паспортних даних та ідентифікаційного коду;
- копію права власності на об’єкт нерухомого майна;
- копію технічного паспорту на майно;
- фотографії об’єкту оцінки.
Для експертної оцінки земельної ділянки:
- копії паспортних даних та ідентифікаційного коду;
- копію права власності на об’єкт нерухомого майна (державний акт, свідоцтво на право власності, договір купівлі-продажу тощо);
- фотографії об’єкту оцінки.
За результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.